Shoppingen igår!

Lovade ju att lägga in bilder från igår ;)
och nu kmr dom!

Här kom nattis på att hon glömt mobilen -.-

Så jag väntade medans...

...Nattis sprang tillbaka xD

vi gick in på kicks, då prövade nattis de här diademet:D
URGULLIG <33

vi fortsatte och plockade på oss massa kläder på
new yorker :D

Alla mina galjar xD

prövar kläder ;)



vi prövade dom här västarna på skoj och fyfasen det är typ det fulaste och äckligaste jag någonsin har haft på mig :O det kändes som att ha ett djur på sig, vidrigt!!
tänk dom som har sånt på sig, ta inte illa upp med er som har de men jag tkr det är äckligt..



Vi gick in på Indiska och prövade en mössa, haha det är på skojj!
vi köpte den INTE, ser för sjutton ut som en pundare :O



Vi hittad cooolaste kalendern inne på Lindex som jag bara måste ja iår!:D
Haha det är smink i luckorna!

Haha efter shoppingen, tro mig jag hade fler påsar än vad ja har på bilden xD

Det var en liten del av shoppingen, lägger in det jag köpt i nästa inlägg!

emma love ya!<3



Kommentarer
Postat av: nattiz

hihi det var super!! LOVEU! <3

2009-10-27 @ 19:58:54
URL: http://nattiwz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0