hos Juliia

heeej det är hannah här! :D hoppas alla har haft en skit bra start på höstlovet även fast det bara är helgen, men ändå! ;)

sitter just nu här med hanna, julia, emma ch sofie hemma och julia som bor skit fint..:O
älskar hennes hem..
joy är också här, hennes hund alltså, så söt så söt, hoppar upp i alls knän och har sig.
just nu så kollar vi på ensam mamma söker, ch så har vi spelat lite gitaurhero, jag sjöng men det lät ju bara för dåligt..:O så jag tog mina egna ben och vandrade över till trummorna som hanna var vid, så hon tog sina ben och tog tag i micken och rockade fett!!
men nu måste jag dra, för nu ska jag fortsätta att kolla på ensam mamma söäker.. :)
pussar och krama ifrån bästa hannah! <3

hanna:finns det något mer och säga??
hannah:NEJJ!!!
hanna:finns det någonting mer??
hannah: NEJJ!!
hanna: jag var väl ingen ängel??
hannah: NEJJ!!
hanna:jag förnekar inte det...
hannah: BRAAA!!

HAHAHA, min och hannas omgjorda låt,
(ont det gör ont, med Lena PH)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0